در روان درمانی با رویکرد شناختی تحلیلی (CAT) چه می گذرد؟

در روان درمانی با رویکرد شناختی تحلیلی (CAT) چه می گذرد؟

این رویکرد دارای دو وجه شناختی و تحلیلی است. جنبه تحلیلی این رویکرد شامل بررسی رویدادهای گذشته و تجربیات فرد است که می تواند کاملا به مشکلاتی حال حاضر او مربوط باشد.

برای اطلاع بیشتر از این رویکرد ویدیو را تا انتها تماشا کنید

در صورت نیاز به مشاوره آنلاین یا حضوری لطفا از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. همچنین جهت اطلاع از اخبارو رویداد های پویش می تونید صفحه اینستاگرامی ما رو دنبال کنید (کلیک کنید)

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش با ۱۵ سال سابقه درخشان در ارائه خدمات روانشناختی و مجوز رسمی از بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی

آدرس : کوهسنگی 10 حاجی آبادی ۲/۲ پلاک ۳۵ واحد ۵

️ ۰۵۱۳۸۵۳۴۱۱۱

۰۹۱۵۵۳۰۷۳۶۹

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش(آگاهی) با مدیریت و مسئولیت فنی دکتر هانیه بیجاری و 15 سال سابقه درخشان دارای مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و همچنین سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره  و روان درمانی در حوزه های مختلف بالینی و سلامت، زوج و خانواه، نوجوان، تحصیلی و شغلی و درمان تکنولوژیک به هم وطنان عزیز در داخل و خارج کشور می باشد.

تیم مشاوران و درمانگران مجرب کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش آگاهی با تکیه بر دانش و تجربه علمی و عملی و همچنین پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در روانشناسی و مشاوره، همراه امن شما در مسیر رشد و آگاهی خواهند بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *