_

شرایط و قوانین

همراه عزیز سلام
از اینکه به ما اعتماد کرده و درمانگران و مشاران پویش آگاهی را برای دریافت خدمات روانشناختی انتخاب کرده اید، متشکریم. خواهشمندیم پیش از رزرو جلسات، شرایط و قوانین مجموعه را با دقت مطالعه کرده  و از حقوق و مسئولیت های دوجانبه کلینیک و خودتان در قبال یکدیگر آگاه شوید.

  • اصل رازداری
    کلیه‌ اطلاعات خصوصی مراجع بین او و مشاور/درمانگر محرمانه باقی خواهد ماند. کلیه مشاوران و درمانگران از نظر حرفه ای، اخلاقی و قانونی طبق اصل رازداری، موظف هستند، حافظ این اطلاعات باشد؛ مگر در شرایطی که به نظر برسد احتمال آسیب رساندن به خود یا دیگران توسط مراجع مطرح باشد. در این صورت به لحاظ قانونی حق دارند برای مراقبت بیشتر از مراجع و یا دیگرانی که در معرض آسیب هستند، با اطلاع وی موضوع را با منابع ذیربط در میان بگذارند.
  • حفظ حریم شخصی
    تمامی اطلاعات پرونده مراجع نظیر اطلاعات کلی از روند جلسه، سوابق مشکل و مراجعه به روانشناس یا سایر متخصصان، شماره‌ تماس و… بدون ذکر نام و با کد شناسایی ثبت شده و صرفاً برای حفظ استمرار و افزایش اثربخشی جلسات درمان/مشاوره استفاده می‌شوند.
  • انتخاب مشاور و زمان مشاوره
    تمامی مشاوران و درمانگران پویش از بهترین ها در حوزه تخصصی خود بوده و نظارت کامل بر فرایند جذب و ادامه همکاری آنها بصورت مستمر صورت می گیرد . انتخاب مشاور با توجه به مساله شما و حوزه تخصصی درمانگران و مشاوران، توسط همکاران پذیرش که برای این موضوع آموزش های لازم و کافی دیده اند، انجام خواهد شد. در صورتی که یکی از درمانگران یا مشاوران را ترجیح می‌دهید، به کارشناسان پذیرش اعلام نمایید تا این موضوع را در نظر بگیرند.
  • ضبط جلسات
    جلسات حضوری و آنلاین به طور کامل خصوصی بوده و ضبط مکالمات توسط مراجع یا مشاور اکیداً ممنوع است.
  • قوانین رزرو و کنسلی نوبت

1) هزینه هرجلسه مشاوره به مدت 50-45 دقیقه طبق تعرفه سازمان روانشناسی و مشاوره می باشد . ممکن است بر اساس مدت زمان جلسه، سوابق کاری و حرفه ای درمانگر/مشاور تعرفه‌ها کمی متفاوت باشد. برای درسافت راهنمایی دقیق تر لطفا با پذیرش تماس  حاصل فرمایید (چنانچه جلسه بیش از زمان مقرر طول بکشد، به ازای هر 5 دقیقه اضافه، 10 درصد به هزینه جلسه اضافه خواهد شد).

2) لازم است به منظور ایجاد نظم و رعایت حقوق سایر مراجعان، رأس ساعتی که توسط مسئول پذیرش و با توافق شما تعیین شده است، در کلینیک حضور داشته باشید. تاخیر بیش از نصف زمان جلسه (20 دقیقه) به منزله انصراف از حضور در جلسه و کنسل شدن وقت مشاوره شما می باشد و هزینه قابل عودت نمی باشد.

3) جهت برنامه ریزی بهتر، تنها در صورت واریز وجه حداکثر 48ساعت قبل از جلسه، وقت شما قطعی خواهد شد.

4) در صورتی که نمی‌توانید در ساعت و روز مقرر برای شرکت در جلسه مشاوره حضور داشته باشید یا نیاز به تغییر زمان جلسه خود دارید، موضوع را حداقل 48 ساعت کاری قبل در ساعت کاری کلینیک از ساعت 9 الی 20 به مسئول پذیرش اطلاع دهید؛ در غیر این صورت، هزینه جلسه به عهده شما می‌باشد.

(جهت حفظ پیوستگی جلسات و جلوگیری از تضییع حق مراجعان لیست انتظار، کنسلی یا تغییر زمان جلسه طبق ضوابط فوق تنها دو بار ممکن است.)

5) در صورتی که مشاور/درمانگر به هر دلیل نتواند در روز مقرر در جلسه حضور یابد، وی موظف است در اولین وقت موجود پذیرای شما باشد. در صورت عدم تمایل شما به انتقال وقت، هزینه پرداختی شما مسترد خواهد شد. در صورتی که عدم حضور بدون اطلاع قبلی صورت گیرد، مشاور موظف به برگزاری یک جلسه رایگان برای شما خواهد بود.

  • گزارش مشکل یا شکایت
    در صورتی که از روند نوبت دهی یا جلسات رضایت نداشته یا شکایتی داشته باشید، می‌توانید با هماهنگی مسئول پذیرش و گرفتن وقت قبلی موضوع را با مدیریت کلینیک در میان بگذارید. بدیهی است تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت شما و پیگیری حرفه ای فرایند درمان بکار خواهیم گرفت.

 

با تشکر از اعتماد شما