بیش فعالی فقط مخصوص کودکان نیست!


 

بیش فعالی فقط مخصوص کودکان نیست!

بیش فعالی فقط مخصوص کودکان نیست!

خیلی از ما اختلال بیش فعالی و نقص توجه(ADHD) رو فقط در مورد بچه ها شنیدیم، در صورتی که بزرگسالان هم میتونن بهش مبتلا باشن…

برای اطلاع از بیش فعالی بزرگسالی و نشانه هاش پست رو کامل ببینید. نشانه دیگری شما میتونین علاوه بر موارد گفته شده در ویدیو اضافه کنین؟

 

اگر نیاز به دریافت جلسه مشاوره دارید، از طریق اینستاگرام یا راه های ارتباطی موجود در پایین این پست با ما در تماس باشید

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش با ۱۵ سال سابقه درخشان در ارائه خدمات روانشناختی و مجوز رسمی از بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی آماده ارائه خدمات تخصصی حضوری و آنلاین به هموطنان داخل و خارج کشور

 

آدرس : کوهسنگی ۸ حاجی آبادی ۲/۲ پلاک ۳۵ واحد ۵

۰۵۱۳۸۵۳۴۱۱۱

۰۹۱۵۵۳۰۷۳۶۹

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش(آگاهی) با مدیریت و مسئولیت فنی دکتر هانیه بیجاری و 15 سال سابقه درخشان دارای مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و همچنین سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره  و روان درمانی در حوزه های مختلف بالینی و سلامت، زوج و خانواه، نوجوان، تحصیلی و شغلی و درمان تکنولوژیک به هم وطنان عزیز در داخل و خارج کشور می باشد.

تیم مشاوران و درمانگران مجرب کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش آگاهی با تکیه بر دانش و تجربه علمی و عملی و همچنین پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در روانشناسی و مشاوره، همراه امن شما در مسیر رشد و آگاهی خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *